Nic nie poprawia humoru tak jak coś słodkiego. Wystarczy mały kęs, by od razu zmienić nastawienie na bardziej optymistyczne. Każdemu należy się odrobina przyjemności. Słodycze reklamowe, to świetny przykład wpływu na konsumenta.
Widząc reklamę, od razu mamy ochotę (zwłaszcza jeśli jesteśmy głodni), na to by kupić produkt od producenta. Rozgłaszanie i promocja marki, może sprawić, że produkt będzie królował na rynku. Cukierki reklamowe czy inne słodycze reklamowe, mogą też skusić do zagłębienie się w filozofię produktu. Reklamując swoją firmę, musimy myśleć o każdym człowieku i przede wszystkim o jego guście i komforcie. W obecnych czasach wszystko rozgrywa się przy pomocy cyfryzacji, dlatego świadomy konsument, będzie mógł zaglądnąć na stronę internetową i dowiedzieć się czegoś więcej. Jeśli chodzi o sam produkt, to słodycze powinny być jak najlepszej jakości.
Nie ma chyba osoby, która nie lubiłaby czekolady. Im większy wachlarz smaku, tym lepiej. Natomiast jeśli chodzi o nadzienie, to powinno się raczej zrezygnować z alkoholowych dodatków, typu: rum, adwokat, wódka. Pomyślmy o dzieciach oraz o osobach starszych, aby słodkości, nie były zbyt małe i zbyt twarde. Opakowanie lub papierek, też powinny być zachęcające – kolorowe, z oryginalnym wzorem. Bądźmy również konsekwentni, nie skaczmy od stylu do stylu, aby stworzyć tylko jeden konkretny. Jeżeli nie mamy doświadczenia w branży najlepiej jest udać się do specjalisty, który pomoże nam w promocji produktów.
Rynek daje dużo możliwości, które można świetnie wykorzystać. Nie zrażajmy się, gdy nie będzie wyraźnych rezultatów, zróbmy plan i realizujmy go. Bądźmy wdzięczni i uczmy się na błędach. Najlepiej rozpocznijmy działanie od zjedzenia czegoś słodkiego.